◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

گيسوی سياهت چه شب بی سحری بود … چشم تو عجب قاصدک بد خبری بود ... گفتم که به عشق تو شوم زنده دريغا … تابوت مرا عشق تو ميخ دگری بود…

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


◄╫ بسلامتي..!!!! ╫►

حتی کفش هم اگر تنگ باشد

زخم می کند٬

وای به وقتی

که دل تنگ باشد...

سلامتی همه دلتنگا

 


آهای گلم ..با توام..میخوام بزنم بسلامتیت..

ولی قبلش باید قول بدی بهونه های بهتری واسه نبودنت پیدا کنی..

وقولتر بدی مثل همیشه فکر نکنی من خرم!!! باشه عزیزم؟؟!! آفرین


سلامتیه اونایی که ترجیح میدن یک حقیقت نابودشون کنه .

تا اینکه یک دروغ الکی آرومشون کنه

بیا حالا که خیلی مستم برات اعتراف کنم..

گاهی که از اون سردردهای خونه خراب کن میگیرم..

چاره اش نه چاییه نه ژلوفن نه حتی خواب..

دواش فقط اون خنده های قشنگ و آسمونیته


خیلی سلامتی دارن..اونایی که بیشتر از ارتفاع..

از پستی میترسن و وحشت دارن...


سلامتی اونایی که رفتن و درد کشیدن رو ..

به موندن و گند زدن به باور و عشق و

اعتماد همدیگه ترجیح میدن


یه شیشه هم بزنیم بسلامتیشون بازم کمه...همونایی که حسرت

خیلی کلمه ها که ما راحت

ازش استفاده میکنیم مثل ( بابا.. مامان..خونه..عشق..)

واسه همیشه توی دلشونه


سلامتیشون..همونایی که اون لبخند قشنگشون..

اندازه یک دریا اشک تلخه و درد داره
 


بسلامتیه اون که دوری و ندیدنش یه ذره هم از عشقش کم نمیکنه...

آخه خدا رو هم ندیدم ولی با همه وجود دوسش دارم...

به سلامتیه اونایی که اونقدر مرام دارن

که نمیتونن خیانت کنن

و اونقدر تنهان

که نمی تونن دوباره عاشق بشن.....!


تارهای سفیدی که لابلای موهام

و البته به وفور یافت میشه ،

تاوانِ حرف هاییه که نتونستم یا نشده که بگم....

سلامتی بغض های تو گلو


خــــــــــــــ ــــــــدایا !

تو کسیُ داری که بغلت کنه ؟!

آخه خیلی آرومی !

سلامتی اونایی که یه بغل دارن واسه آرامش

دوست دارم پیکی بنوشم

به سلامتی غم ها و سال های انتظارم

و به سلامتی سادگی ها و صبوری هایم

دوست دارم پیکی بنوشم

به سلامتی او

به سلامتی نا مردی او

 

به سلامتی خودم

که روی ایوب رو سفید کردم

این روزا


سلامتی اونی که دوست داشتنو با تمام وجود یادش دادیم

و رفت و به یکی دیگه امتحان پس داد!

 


خداجون بیا میخوام پیکهامو بزنم بسلامتیت و روی ماهتو ببوسم

آشتی کنیم من بگم:

ببخشید واسه اون وقتایی که بخاطر دوری و نداشتن اون لعنتی

سرت داد کشیدم..

حق با تو بود ارزششو نداشت


بسلامتیت چون خوب میدونی...نباید واسه عشق و زندگی کسی

کامنت بزاری که: عشقم..! عمرم..نفسم..و..

آخه درسته که اینجا دنیای مجازیه..

ولی پشت این مونیتور لعنتی یک آدم حقیقی با قلب شیشه ای نشسته

حواست هست!؟

دلم یک ماه که نه

یک عمر مرخصی میخواهد !

از کار

از زندگی

از خیال تو ...!

سلامتی دلم


سلامتي اونايي که هستند

سلامتي اونايي که نيستند

سلامتي اونايي که منتظرند

سلامتي اونايي که منتظرشوني

سلامتي اونايي که يه روز برمي گردند

سلامتي اونايي که شايد يه روز برگردنند

سلامتي اونايي که مطمئني ديگه بر نمي گردند

سلامتي اونايي که اگر هم برگردند ديگه مال تو نيستند

 

بزنيم به سلامتي هر كي دلش تنهاست ....

بره اوونجا كه زودتر كنار كسي قرار بگيره كه لياقت

پر كردن تنهائيشو داره و آرومش مي كنه ......

نوووووووووووووش


به سلامتی وقتیکه

نمـی دونــی

از دسـت داده ای

یـــا از دسـت رفـــتـه ای


بزینیم به سلامتی همه دلهای که یه روز عاشق بودن

اما جنس دلاشون مثل ناخون بودو شکست

حموم بودم، خواب بودم، استخر بودم، کلاس بودم، سایلنت بود،...

گوشیم شارژ نداشت، بابام تو اتاقم بود...

اینا همون جواب های اَبلهانه اِیه که بعضی ها که دارن

خیانت میکنن میگن

باشه بابا به سلامتي تو كه تيزي! فقط بپا دستتو نبري!!!



عشق آدم رو داغ می کنه

و دوست داشتن آدم رو پخته

هر داغی یه روز سرد میشه

به سلامتی اون پخته ای که دیگه خام نمیشه


دلم واسه ی اون روزایی تنگ شده

که کسی‌ رو دوست نداشتم

به سلامتی اون بی‌ خیالی ها..



همه آدمای اطرافمون

وقتی سرفمون میگیره

با یه لیوان آب میان طرفمون

ولی

به سلامتیه دوستی که وقتی دلمون میگیره

با دستای باز واسه بغل کردن میاد طرفمون

تا از تنهایی و دلتنگی خفه نشیم.....!

الهی فدات شم مریم جونم دوستت دارم



و در آخر به سلامتی تو، که از همه بهترینی

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ◄╫ peyman mofeidfar ╫► تاريخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چي بگم به عشقم ؟!! به عشقي كه من عشقش نيستم !! به عشقي كه نميدونه عشق چيه!! به عشقي كه عاشقي رو به مسخره ميگيره !! به عشقي كه ميگه عاشق ها ديوانه اند !! اري ديوانه ام !! اگه ديوانه نبودم عاشق كسي كه عاشقم نيست نمي ماندم !!!! به وبلاگ من خوش امديد نظر يادتون نره دوستان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asmanekaghazi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com